Karijera

ASISTENT U RAČUNOVODSTVU

 

 

Agencija Tiramisu AKT je moderna računovodstvena agencija koja ima unaprijeđen nivo digitalizacije sopstvenih knjigovodstvenih usluga.

 

 

 

Mi u Tiramisu AKT-u smo posvećeni pružanju usluga svjetske klase našim klijentima. Poznati po našem profesionalnom razvoju i uslugama poreskog računovodstva, pružamo usluge brojnim industrijama i udruženjima širom Crne Gore. Naš online koncept nam omogućava da pružamo računovodstvene usluge u svim regijama. Tiramisu AKT nudi širok spektar računovodstvenih i knjigovodstvenih usluga po sasvim novom i inovativnom konceptu u oblaku (online) koji ispunjava sve zahtjeve vašeg poslovanja. Naš računovodstveni sistem u oblaku štedi vaše vrijeme, povećava efikasnost u razmjeni dokumenata sa računovodstvenom agencijom i omogućava Vam uživo dostupne podatke o poslovanju kao što su stanja na računima, profitabilnost poslovanja, kartice kupaca i dobavljača, upozorenja o isticanju valuta plaćanja i dospijeća izdatih faktura i sl.

 

Opis pozicije:  

Radno mjesto podrazumijeva aktivno učestvovanje u računovodtvenim poslovima i pruža odličnu mogućnost za usavršavanje računovodstvenih znanja i sticanje novih istukstava. Poslovni procesi na kojima će se uglavnom raditi su:

 

  • Usluge vođenja poslovnih knjiga u skladu sa zakonskim propisima i važećim računovodstvenim standardima
  • Prikupljanje, obrada i kontrola ispravnosti dokumentacije
  • Knjiženje izlaznih faktura
  • Knjiženje ulaznih faktura
  • Knjiženje izvoda
  • Vođenje registra osnovnih sredstava i amortizacija
  • Evidencija blagajne i platnog prometa
  • Obračun PDV-a i podnošenje poreske prijave
  • Priprema dokumentacije za prijavljivanje i odjavljivanje zaposlenih
  • Obračun zarada, doprinosa i podnošenje prijave
  • Obračun naknada zarada (bolovanje do 30 dana, bolovanje preko 30 dana, porodiljsko odsustvo...) i podnošenje prijave
  • Obračun za obustave od plata, obračun za stimulacije ili destimulacije zarade...
  • Obračun obustava prema kreditima i ostalim administrativnim zabranama
  • Obračun Ugovora o privremenim i povremenim poslovima
  • Obračun Ugovora o djelu i autorskih honorara
  • Evidencije o svim obračunima i isplatama
  • Učestvovanje u pripremi i dostavljanje potrebnih obrazaca nadležnim institucijama
  • Učestvovanje u izradi godišnjih finansijskih izvještaja
  • Redovna komunikacija sa klijentima, kupcima i dobavljačima
  • Informisanje o promjenama zakonskih propisa i njihovom uticaju na poslovanje

 

Prednost će imati kandidati koji posjeduju:

  • Završenu VSS. Prednost imaju kandidati ekonomskog usmjerenja
  • Prednost imaju kandidati sa sertifikatom računovođe ili ovlašćenog računovođe
  • Iskustvo u radu na računovodstvenim poslovima (min 1 godina)
  • Iskustvo u radu na nekom računovodstvenom programu ili ERP sistemu
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje korišćenja MS office paketa
  • Aktivno korišćenje mail-a
  • Vozačku dozvolu B kategorije

 

Radno vrijeme: 

  • od 8:00 do 16:00 od ponedeljka do petka 

 

Nudimo: 

  • Rad u ozbiljnom timu sa dugogodišnjim iskustvom u računovodstvu
  • Prijatno okruženje i dobru radnu atmosferu
  • Mogućnost za učenje i razvoj korišćenjem naprednih digitalnih tehnologija
  • Prostor za usavršavanje i napredovanje u poslu

 

Ako se pronalazite u našem pozivu i želite da prihvatite nove izazove, da postavljate nove rekorde sa nama i steknete vrijedno iskustvo pošaljite nam Vaš CV putem e-mail-a info@tiramisuakt.me.

Za dalji razvoj saradnje Dogovorite sastanak